Innovative Repair Service

Erhvervsaftale | Skræddersyet til netop jeres unikke behov.

Q&A

Når du vælger at få repareret din enhed hos Nordic Repair®, kan du altid vide dig sikker på kvalitet, service og garantiforpligtelser. Vores certificerede teknikkere anvender originale reservedele for at din enhed skal kunne fungere som var den ny. Dette giver dig fuld tryghed om at din smartphone, tablet, PC eller MAC aldrig er dårligere stillet ved endt reparation. Vi tror på langsigtede relationer, og tager vores kunder seriøst uanset henvendelse. Så kig gerne forbi vores servicecenter, hvor du altid kan forvente ærlig og kompetent rådgivning! Vi hjælper dig med finde den rette løsning til dine udfordringer!

Er du fortsat i tvivl om du skal vælge os som dit foretrukne serviceværksted? Så kig forbi vores servicecenter og mød os ansigt til ansigt! Så byder vi på en kop kaffe!
Hos Nordic Repair® yder vi altid 365 dages garanti på det reparerede! Dette betyder at du som kunde slipper for dårlige oplevelser og fremtidige bekymringer. Husk samtidig at du ikke mister din reklamationsret dertil enheden er købt. Dette betyder at du altid kan reklamere til købsstedet over fejl eller mangler, som ikke har relation til den udførte reparation. Dette gælder uanset hvor i landet du har købt din enhed.
Hos Nordic Repair® er vi altid konkurrencedygtige på reparation af smartphones, tablets samt PC og Mac. Vi vægter kvalitet og service fremfor alt, hvorfor vores certificerede teknikkere anvender originale reservedele. Omvendt er det ikke alle reparatører på markedet som vægter kvalitet fremfor kvantitet, hvorfor du enkelte gange kan støde på priser under normal niveau. I langt de fleste tilfælde skyldes det nemlig at reparatøren ikke anvender originale reservedele. Dette har stor indflydelse på hvordan din enhed reagerer efter endt reparation. Ved brug af f.eks. kopiskærme, vil disse typisk have nedsat thouch funktion, forringet farvespektrum, dårligere betragtningsvinkel og samtidig stærkt nedsat holdbarhed! Dette betyder at en kopiskærm i langt de fleste tilfælde går hurtigere i stykker, da der er sparet på materialevalg sammenlignet med originalen. Hos Nordic Repair® vægter vi vores kunder højt og tror inderligt på langsigtede løsninger. Derfor vil du som kunde hos Nordic Repair® altid kunne forvente den bedste kvalitet, til de mest konkurrencedygtige priser. Det er også derfor vi siger, at vi ikke er de billigste, ej de dyreste, men de bedste!
Reparationstiden afhænger hvilken type reparation der er tale om. Derfor er det svært at give et entydigt svar på hvor lang tid en bestemt reparation tager. Eksempelvis tager det op til 45 min. at udskifte skærm på en iPhone, mens andre reparationer kan tager længere eller kortere tid, alt afhængigt af typen. Ønsker du at vide reparationstiden på en given reparation, vil vi bede dig om at kontakte kundeservice via mail eller telefonnummer.
Apple ID anvendes bl.a. ved download af apps, opdatering mv. men er samtidig en sikkerhedsforanstaltning fra Apple's side, i tilfælde af du mister eller får stjålet din telefon. Dette sikrer at ingen andre end dig selv kan få adgang til telefonen, og dermed indholdet samt din private data. Nordic Repair® respektere og overholder privatlivets fred, og af sikkerhedsmæssige årsager tilbyder vi ikke fjernelse af Apple ID, selvom man selv skulle have glemt koden. I stedet henviser vi direkte til Apple Danmark, som vil have mulighed for at hjælpe dig i dit videre forløb.
Med en erhvervsaftale hos Nordic Repair® er du og din virksomhed sikret en af markedets bedste og mest pålidelige reparationsservice af smartphones, tablets, PC og MAC. Vi forstår at tid er jeres vigtigste ressource, og respektere at tingene skal gå stærkt i en hektisk hverdag. Af samme årsag færdiggør vi reparation af alle smartphones samme dag, mens resterende produkter er klar senest 48 timer efter indlevering. Uanset reparationstid er kvalitet og service altid i højsædet, hvorfor vi anvender originale reservedele. Det betyder at jeres enheder altid vil fungere sikkert og optimalt, og vil aldrig være dårligere stillet sammenlignet med en ny enhed! I de tilfælde hvor reparation ikke er muligt eller rentabelt, tilbyder vi i de fleste tilfælde at ombytte enheden til fordelagtig erhvervspris.

Afhængigt af størrelsen af jeres virksomhed samt antal enheder, sikrer vi at I altid er på korrekt SLA niveau (Service Level Agreement) fra start, men også i fremtiden! Har du og din virksomhed særlige ønsker eller behov, så skræddersyer vi en aftale som passer til netop jeres virksomhed!
Når I som virksomhed får repareret jeres enhed hos os, skal I ikke være bekymrede for at miste garantien eller reklamationen på produkterne. Med en erhvervsaftale hos Nordic Repair® overtager vi nemlig begge dele, helt op til 365 dage fra købsdato. Dette betyder at I kan stå helt uden bekymring, og overlade tingene trygt til os. Vi følger naturligvis altid de samme garanti- samt reklamationsbetingelser, som producenten selv skulle have gjort det.
Alle vores teknikker er uddannede, og gennemgår løbende flere kurser i takt med at nye produkter kommer på markedet. Dette sikrer at vi altid er up-to-date med den nyeste produktviden, hvorfor vi har en meget lav fejlprocent på vores reparationer! Med over 10 års erfaring kan du og din virksomhed trygt vide at jeres enheder er i sikre hænder hos Nordic Repair®. Vores serviceværksted er altid ESD sikret, hvilket betyder at vi lever op til standarderne indenfor sikker reparation af din enhed!
Ønsker din virksomhed at tegne en erhvervsaftale, eller har I spørgsmål hertil kan I med fordel udfylde kontaktformularen til højre. Herefter vil vores erhvervsansvarlige kontakte jer, i det tidsrum der passer jer bedst. I vil naturligvis modtage et specifikt tilbud for netop jeres virksomhed, tilpassende enhederne og størrelsen af aftalen. Vi ser frem til at høre fra jer!

 

 

Reparationstilbud? Skriv til os idag!

Søg

Tilføjet
Antal:
Totalt:
Subtotal:
Eksl. leveringsomkostninger 
Min indkøbskurv
Tilføjet til ønskelisten
Eksl. leveringsomkostninger 
Min ønskeliste